שלום כיתה א' - חגיגת אותיות לעולות ועולים לכיתה א' מתקרבת!
סדנת כתיבה ייחודית לכותבים וכותבות שרוצים להעז ולכתוב ממקום אחר בנפש, ולחבר בין שפת הכוכבים ובין תהליך הכתיבה. בשני מפגשי כתיבה בהנחיית שהרה בלאו נעבוד עם סמלים אסטרולוגיים כטריגרים לכתיבה – מאדים כסמל לכוח ולמאבק, ונוס כסמל למשיכה ולאהבה, ושבתאי כסמל לגבול ולכובד. נתבונן במפה האישית והקולקטיבית שלנו, דרך מזלות ויסודות, ונתרגם את הידע העתיק לחומרי כתיבה עכשוויים.
שני מפגשים בימי חמישי | ג בתמוז, יז בתמוז | 18.6, 2.7 | 22:00-19:00 | בבית אבי חי