נעמה בורחת ממקום המסתור של משפחתה, ומטלטלת את אלישע ואליה. אצל אליה מתעוררת טראומת ילדות שבה הוריה זרקו אותה מהבית והשאירו אותה נעולה בחוץ. אלישע נכנס לאובססיה לגבי נעמה, הוא בטוח שהיא מתכוונת להתאבד, ונמצא על סף התמוטטות. נעמה מצליחה להציף את הוריה בדאגה
ז'אנר: דרמה | ישראל 2006 | 51 דקות | בימוי: רני בלייר
תסריט: ארי פולמן ורני בלייר | הפקה: ענת אסולין הפקות
תקציר :
נעמה בורחת ממקום המסתור של משפחתה, ומטלטלת את אלישע ואליה. אצל אליה מתעוררת טראומת ילדות שבה הוריה זרקו אותה מהבית והשאירו אותה נעולה בחוץ. אלישע נכנס לאובססיה לגבי נעמה, הוא בטוח שהיא מתכוונת להתאבד, ונמצא על סף התמוטטות. נעמה מצליחה להציף את הוריה בדאגה וכל אחד מתמודד עמה בדרכו הייחודית בהשפעת מטעני העבר שלו.
גילי מבקש מאביו שאול שלא יבוא יותר לעודד אותו במשחק הכדורגל. אף שהקשר ביניהם מוצג כקשר חם, אוהב ואכפתי, לנער המתבגר יש צורך בעצמאות.
במסגרת ההכנות לבת המצווה של שיר, גליה רוצה להזמין את כל היישוב, כי לא נעים לה לא להזמין את כולם, ואילו שיר רוצה אירוע אינטימי שיהיו בו רק אנשים שהיא אוהבת ושהיא קשורה אליהם. הילדה התמימה שאינה מושפעת מלחץ חברתי מבליטה את חוסר הביטחון של אמה השקועה בעולם של פוליטיקה ומלאכותיות.
הגר נרגעת מעט כשהיא מגלה ששיר התעוררה מהתרדמת, וחושבת להמשיך הלאה בחייה. שאול מזועזע מכך שכמנהלת מרכז חדשני ללימודי הגות ומוסר היא יכולה להמשיך בחייה כאילו דבר לא קרה, ודורש ממנה לקחת אחריות ולבקש סליחה מהמשפחה. הם מתווכחים על היחס לאמות המוסר ועל הפער שבין ערכים ועקרונות להתנהגות בפועל. הגר מבינה כי הזוגיות שלה שרויה בסכנה, ומחליטה להתוודות בפני המשפחה ואף לסכן למענה את הקריירה שלה. יונתן וגליה מגיבים כצפוי בהלם ובכעס. נראה שיונתן זומם משהו (על כך נגלה בפרק הבא).
במהלך הפרק נעמה נפרדת מאסף.